BVC

2012-03-08 @ 20:13:08 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi har varit på ett BVC besök idag. Lilltjejen växer som hon ska. Vi fick lite frågor om ifall vi tycker att hon ser och hör som hon ska och det gör hon ju =) Vi fick en cylinder som ska motsvara storleken på ett barns strupe, den kna man testa saker i för att se vad som är för små saker att leka med.. bra grej tycker jag.. inte för att jag ger henne småplotter att leka med men ibland kan det ju vara bra att kunna prova om man är lite osäker =)

Efter BVC så kom Sandra och Elwin på besök.. länge sen vi sågs nu, så roligt at tträffas och prata masa skit =)

Jag fick äntligen hem mina glasögon idag också, så nu slipper jag sitta här om kvällarna med linser som torkar och skaver.. eller sitta och inte se normalt utan linser coh få ont i huvudet.. underbart med glasögon såhär på kvällskvisten =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback