Frida och Adrian

2012-03-14 @ 14:56:20 | Publicerat i: Bilder | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ja, igår kom Frida poch Adrian hit och stannade här över natten! Dom var påväg ner till Öland och vi tyckte vi skulel hinna ses så då stannade dom över här.. mycket trevligt måste jag säga.. och lilla Adrian.. vilken charmknutte =D Barnen kom överens väldigt bra faktiskt förutom att Olivia fick för sig några gånger att han var farlig så hon blev skiträdd för han och storbölade och kröp iväg hahaha men hon retades ju med han oxå.. han kryper inte ännu så då snabb som en vessla skulle ju Olivia visa vad hon kunde och sånna saker.. kröp snabbt som ögat förbi han och ställde sig upp vid tv-bänken haha barn är för roliga!

Nu har dom åkt vidare, jag och olivia tar det bara lungt.. vi gick en långpromenad innan Frida och Adrian for så jag känner av ryggen lite nu så får ta det lungt!
 


En bild på sötnosarna..
inte det lättaste när Olivia far runt hela tiden haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback