Sket slut!

2012-03-27 @ 22:17:39 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Herrejöses vad slut jag är!

Dagen har spenderats hemma hos Sandra och Elwin.. mycket trevligt.. vi gick en promenad i finfina vårvädret men tyvärr så har jag fortfarande bara mina skitskor att gå i så det blev inte så långt.. längtar efter att mina MBT ska komma hem!! Vi hade i alla fall väldigt trevligt!

När Olivia och jag sen kom hem vid 19 tiden så var det bara på med pyamas på liten och sen en flaska välling.. sen sov hon och jag kunde ställa mig en sväng på crosstrainern.. och efter det göra lite magövningar.. men fy faaan vad slut jag blev.. orkade nästan inte gå och duscha.. men, nu är det gjort och jag tänkte gå och lägga mig faktiskt.. lösa lite korsord i väntan på att Alle ska ringa, och sen sova! ska bli härligt! undra om Olivia bjuder på en sovmorgon imon med?!? i morse sov vi till 8:30 det var underbart och välbehövligt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback