Veckan!

2012-03-25 @ 00:46:59 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ojdå sorry för kass update! *skämms lite*

Veckan som har gått så har jag haft Gabriella på besök.. vi har inte gjort så mycket egentligen utan bara umgåtts och haft det trevligt!

Olivia gör framsteg hela tiden, hon ställer sig upp utan att hålla i sig och idag tog hon nääästan sitt första steg.. så himla häftigt! 8 månader gammal och så stark i kroppen, och vilken balans! helt otroligt.. min lilla lilla Lillkotte! <3 jag tror att hon kommer att gå snart faktiskt!

Mina framsteg med träning och viktnedgång går hyfsat bra.. det har varit rätt mycket slarv den här veckan.. men vågen visade ändå -1,4kg i morse så det blev jag glad över! dock inte en ynka cm vilket var mindre bra.. men ah man kan inte få allt! jag får skärpa träningen nu i veckan som kommer så blir det nog resultat =)

Nej usch klockan är på tok för mycket nu, dags att sova för länge länge sen egentligen!

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback