dagen..

2012-05-04 @ 21:50:43 | Publicerat i: Bilder | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Olivia tyckte att vi skulle börja vår dag klockan 4 i morse.. men jag gick inte ricktigt med på det faktiskt.. så hon fick snällt leka i sin säng medan jag sov vidare lite.. inte det lättaste med allt prat och förtjusta utrop.. efter en stund blev hon dock missnöjd och ville då komma över till mig igen och somnade om till 8.. det var snällt av henne =P


Idag på promenaden så vände jag på handtaget på vagnen så att Olivia fick åka frammåt..
spännande tyckte hon ^_^


Trött tjej på promenaden..

Ikväll somnade hon väääldigt tidigt.. redan vid 18:40 så det lär bli en tidig morgon imon..
Jag har som hela veckan på kvällarna skrapat på möblerna till jag är helt mör i händerna ^_^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback