Lördag

2012-05-06 @ 00:18:51 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det blev en jobbig natt.. så dagen blev lugn.. vi åkte in till stan för införskaffa lite saker som saknades för mig, lite ansiktsprodukter och foundation.. hittade även ett ögonbryns vax som var skirbra!! orka plocka med pincett lixom =P

Vi skulle prova en bilstol till Olivia oxå men den fanns inte inne idag så det får vi göra nästa helg i stället..

Mätte mig i morse och enligt måttbandet så har jag minskat 4(!!) cm runt magen.. utan att ha tränat på ett bra tag eftersom att jag har varit krasslig i halsen.. Jag är bra nu så jag tänkte ta upp träningen på måndag igen! och så träna när Olivia sover middag.. kvällarna ägnar jag åt utemöblerna som tar en jäkla tid att få i ordning! det gäller att använda sig egna tid rätt =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback