Drömmar är bra!

2012-11-22 @ 10:45:20 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 2 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag drömde om vårt bröllop inatt! Åh det var perfekt! Klänningen, ringen, platsen, Olivia i sin lilla klänning, Alexander och alla gästerna! Där fanns även en barnvagn och däri låg Grynet.. :) så underbar dröm!! Det enda som inte à bra var tårtan som bara var en liten Budapeststubbe hahahaha man kan inte få allt ;)

Det här med ring har jag ju kollat på hundratals gånger! Det finns en som jag så gäääärna skulle vilja ha, men det är en uppåtstående diamant på den och blir inte det jobbigt i längden? Sen finns det en till som är "platt" med diamanter runt halva ringen.. Det känns ju mer praktiskt, Båda är superfina så sketlåt bli svårt när det väl är dags! Tur det är ett tag kvar innan vi ska/kan gifta oss.. Kanske sommaren 2014? Då har Grynet vuxit till sig och jag har hunnit gå ner i vikt så jag slipper stå där som en gräddbulle haha :D


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vad mysigt. Är så vackert med bröllop :) Och otroligt roligt att planera!

Postat av: Denise

fin dröm ju.. men som sagt.. man kan inte få allt:P heheh

2012-11-23 @ 07:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback