Effektiv dag

2012-11-01 @ 19:47:43 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ja det kan man lugnt säga! Fattar inte vad energin kom ifrån! Jag har dammsugit, tvättat, torkat alla nedre skåp i köket.. Vart på en lugn, minst sagt frisk promenad med Sandra och Elwin, det blåste satans kallt men vi fick frisk luft ialf! Efter promenaden följe Sandra och Elwin med hem och vi fikade lite och lekte med barnen..

Sen kom Alexander hem och Sandra och Elwin begav sig hemåt.. Då började jag röja i byrån i hallen som var kaos och sen städskåpet där man inte hittar ett skit.. Men nu är det varken kaos eller omöjligt att hitta saker! Både Alexander och Olivia hjälpte till och jag fick göra något jag älskar, att kasta massa skit!!! Underbart!!! :)

Jag ska tillägga att jag har tänkt på vilken ställning jag haft när jag fixat idag.. Varit rädd om mina höfter och tagit det lugnt även om jag fått mycket gjort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback