Ledsen dag

2012-11-19 @ 21:34:38 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

haha tydligen så har vi en ställ lägenhetstomte för i eftermiddag när jag skulel prova att starta tv så hoppade den igång.. så ja, vi har tv igen!
 
Hela den här dagen har varit en gråtar dag, hemskt! stackars lilla Olivia har fått se mamma ledsen hela dagen.. Först blev jag ledsen när Alexander åkte, sen blev jag ledsen för att jag och min pappa tjafsade, och så fick jag veta att mitt läkarintyg inte blivit skickat av läkaren till f-kassan, då blev jag ledsen och irriterad för det.. och sen när jag skulle natta Olivia så blev jag ledsen för att jag varit så ledsen idag.. herregud.. hormoner alltså!!
 
Men jag har varit lite glad också! vi var iväg till lekplatsen och träffade Sandra, Robin och Elwin en stund så barnen fick leka lite.. sen har vi lekt hemma, dansat och lyssnat på babblarna hundra gånger.. Olivia gjorde en sån söt sak idag som jag har svårt att släppa.. Hon försvann ett tag och det blev knäpptyst, så kom hon tillbaka med en liten genomskinlig necessär som hon stoppat två nappar i och så tittade hon på mig jättestolt och sa "Bappee" (napp). Det var så sött så jag var bara tvungen att dela det mer er hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback