Syskonvagns surr

2012-11-20 @ 21:53:49 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Alltså, det här med dubbelvagn blir man ju inte riktigt klok på! Jag vet på ett ungefär vad jag vill ha för något.. Nu har jag fastnat för en vagn som inte ens kommit ut på marknaden ännu, men det är inte långt kvar till vi kan åka och titta på den. Den skulle komma ut i slutet av den här månaden så vi får hoppas att den gör det!
 
Vi (läs: JAG) har velat fram och tillbaka mellan olika vagnar, först fastnade vi för en Phil&Thed, men så vill jag ju ha ialf den minsta mot mig när det är dags för sittdel, så då fastnade jag för Baby Jogger City Select, verkade ju skithäftig och smidig, men så lät vi Olivia provsitta i den i sommras och det var fasen inte alls bra.. och så känns det förjävligt att sätta sitt barn i avgashöjd, åh vad bra lixom!!??!!
 
Så hade jag dille ett tag på att vagnen absolut INTE fick vara så bred som 79cm, men va fasen gör det lixom?? bara jag får ut den genom dörren så spelar det ju ingen större roll egentligen.. Men ja, jag har även kikat på Emmaljunga Twin nitro City eller vad den heter.. jag vet inte vad det blir för något i slutändan.. Men den vi ska titta på heter i alla fall Emmaljunga Double Monkey och den har det som vi är ute efter än så länge! det går att vända barnen mot sig och ifrån sig, vilket för mig är superviktigt! jag fattar inte ens att det tillverkas vagnar där man inte kan ha barnen mot sig, jag tycker det är helt vansinne!Man kan även ha ett barn åt varsitt håll, svängbara hjul och så har jag för mig att sittarna inte var alltför små heller, och så är den snygg oxå! Men som sagt, vi har inte varit och tittat på den ännu, mycket kan hända! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback