Gnäller

2012-10-27 @ 00:26:00 | Publicerat i: Graviditeten | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag gnäller, jag gnäller, jag gnäller, jag gnäller nuuuu, för jag har jävligt ont! *sjunger*

Nej inte är det roligt inte.. Men lite påhittig var jag allt! ;) Jag tänkte att jag skulle sova men det tycker tydligen inte min kropp.. Såå här ligger jag och glor, funderar på att ta nån Alvedon men vet inte om det gör mån nytta.. Skittablett.. Lite bitter är jag allt..

Men nått som piggar upp är att kika lite på syskonvagnar, vi har ju(läs:jag) har förälskat oss(*host* mig) i emmaljungas nyhet som heter Monkey.. Det är ju bara ca en månad kar tills den släpps så att vi kan åka och känna och klämma lite på den.. Ser fram emot det faktiskt.. Men tålamodet är inte det bästa men men den som väntat på något gott!!


Kommentarer
Postat av: Aleandra

Jobbigt när man har ont , samma här vart vaken hela natten och alla andra här hemma har sovit hur gott som helst, känner mig som en zoombie idag :(

2012-10-27 @ 08:35:26
URL: http://lifeoftuvan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback