Halvvägs! (19+1)

2012-10-29 @ 19:52:12 | Publicerat i: Graviditeten | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ja då har vi glidit in i vecka 20! Bebisen är 14-16 cm långt från huvud till stjärt och väger ca 350g. Barnet växer snabbt nu. Nu kan barnet känna igen din röst. Utvecklingen av sinnesorganen kommer nu – hörsel, syn, känsel, smak och lukt. Om det är en flicka så finns det redan ca två miljoner ägganlag i äggstockarna.

Jag tycker det är tråkigt att jag knappt känner av lilla Grynet.. Jag har moderkakan i framvägg fick vi veta på förra ultraljudet och antagligen ligger den så dumt så att den får alla sparkarna :( men men imon är det ultraljud så då får vi i alla fall se så att allt är bra där inne :)

Magbild som är tagen nu ikväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback