Oct. 24, 2012

2012-10-24 @ 22:35:41 | Publicerat i: Bilder | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Hade en gräslig morgon där jag kräktes så mycket att jag typ höll på att svimma! Fick lägga mig igen och Olivia förstod nog att nått inte va bra för hon la sig bredvid och somnade så sov vi till 11.. Så bör vi vaknade mådde jag bra igen!

Sandra och Elwin kom på besök idag.. Barnen hade verkligen roligt ihop idag och vi fick prata en massa =)

Alexander kom hem idag vilket känns bra med tanke på att jag inte mår riktigt som jag ska.. Supermysig såklart <3

När jag berättade för Olivia att Elwin skulle komma och leka lite satte hon sig i vagnen och väntade hehe gullungen <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Så söt :)

2012-10-25 @ 05:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback