Torsdag

2012-10-04 @ 17:53:02 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag kom pappa på besök en stund, så vi fick en promenad med hundarna och Olivia fick springa av sig :)

Nu under eftermiddagen och kvällen har vi varit ute och lekt i regnet, både jag, Olivia och hundarna ryckte det va roligt hehe vi ska strax ta en dusch och sen blir det sängen för lilltjejen och egentid åt mamman <3

Efter dom här dagarna så har jag nog fattat att jag faktiskt skulle klara av att bo såhär lite ödsligt även om Alle jobbar borta i veckorna.. Jag trodde jag skulle vara mörkrädd som fasen om kvällarna men det har inte varit någon skillnad mot att vara hemma.. fast jag vill bo där det finns barn som Olivia kan gå ut och leka med när hon blir äldre :) här möter man ju knappt en kotte när man går ut och går..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback