Ultraljud

2012-10-30 @ 18:38:26 | Publicerat i: Graviditeten | Inlägget har 2 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nu är ultraljudet gjort och det var fantastiskt att få se lilla Grynet, vad h*n har vuxit! Vårt lilla hjärta! Allt såg bra ut och h*n sprattlade och trampade för fullt där inne i magen.. Sög lite på tummen och låg på magen så att vi fick en bild på ryggraden, så fint! Vi tror att barnmorskan såg vilket kön Grynet har för hon frågade "vill ni veta vad det är??" Och vi svarade "Nejnej det vill vi inte!!" Jag blev nästan rädd att hon skulle avslöja det! Jag vill få reda på det när h*n är född! Jag blev lite besviken på att bilderna blev så dåliga.. Men ja, så kan det va :)

Två bilder får ni se.. Den ena är två små fötter.. Och den andra är på ansiktet lite ovanifrån och h*n har händerna knutna på var sida om ansiktet..


Kommentarer
Postat av: Denise

naaaaaaw vad fin:-D växer så de knakar.. mysigt..

2012-10-30 @ 18:54:31
Postat av: Therese

Skönt att allt såg bra ut! Spännande o se sen om det är en pojke el flicka:D

2012-10-30 @ 20:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback