Vecka 17 (16+1)

2012-10-08 @ 23:47:46 | Publicerat i: Graviditeten | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi är nu inne i vecka 17 och riden vara rusar iväg! Grynet är nu ca 12 cm lång och väger ca 150 g, underhudsfett har börjat lagras och det lilla hjärtat pumpar runt ungefär 24 liter blod per dygn. Ögonen är fortfarande stängda men har blivit större och ögonfransar och ögonbryn börjar bli längre! Grynet blir nu medveten om ljud utifrån och kan reagera på dom :)

Hos mamman är det vanligt med ökade svettningar och att man blir täppt i näsan men det är inget dom direkt har stört mig ännu! Det enda som stör mig är mina dumma fogar, som värker hela tiden!


Kommentarer
Postat av: emelinas

Fina magen! :) Vet du könet än, eller ska du kolla?

2012-10-14 @ 15:18:20
URL: http://emelinas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback