Babysim

2012-09-03 @ 13:01:00 | Publicerat i: O 1år-2år | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag började fortsättnings gruppen i babysimmet.. Tanken var att jag skulle ha cyklat dit med Olivia.. Men när jag var och kollade till cykeln så fanns där knappt nån luft i däcken.. Så jag fick ta bilen.. Lagom sur blev jag på det!!

Men ialf så var simmet lika roligt som jag minns det :) fick lära barnen nått nytt idag, och det var att när dom klättrat upp på kanten ska dom sätta sig ner och sen dyka tillbaka ner i vattnet! Riktigt roligt :)

Nu har jag en supertrött Olivia här som ska sova lite men just nu skriker hon bara.. Men det ger sig snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback