Buzzar

2012-09-12 @ 23:06:00 | Publicerat i: Buzzador | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ja, jag blev utvald till en kampanj till och det var att prova på NAN mjölk åt Olivia.. Det ska tydligen vara mycket bättre än vanlig ko mjölk för att det innehåller mer vitaminer och järn.. Jag kan inte påstå att jag är superpåläst just nu.. Men den ska i alla fall vara bättre för barn.. Jag ska ge Olivia av det imon till frukost så får vi se vad hon tycker..

Nått som jag funderade på var om det inte lär vara bra för mig som gravid att dricka det här med tanke på järnet och omega 3n.. Det står att ett glas NAN mjölk motsvarar 25 glas komjölk i järnvärde! Och det låter ju bra.. Men vet ju inte om det är bra för Grynet.. Nån som har nån idé?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag minns att man inte skulle äta för mycket leverpastej för att det var för mycket järn i, kanske samma här? Men din BM har nog koll=)

2012-09-13 @ 07:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback