Dagen bestyr

2012-09-08 @ 19:01:03 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi tog tag i dammtorkningen idag! Det är så skönt att få det gjort, och så luktar det rent och gott!

Efter lunch skulle jag lägga Olivia och la mig på sängen tills hon somnat, jag trodde att jag slumrade till men när jag tittade på klockan visade det sig att jag hade sovit i nästan 3 timmar!! Galet haha strax efter mig vaknade Olivia oxå :)

När jag senare började förbereda maten så fick Alexander och Olivia gå ner till affären och köpa lite som saknades till den.. Det blev ungsstekta potatisar och morötter med hemmagjorda köttfärsbiffar idag :) himla gott faktiskt!

Och nu efter ett bad så ligger Olivia i sin säng och ska sova och jag ligger i vanlig ordning här på sängen och väntar på att hon ska börja sussa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback