Onsdag

2012-09-19 @ 19:34:00 | Publicerat i: O 1år-2år | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi har varit hos Sandra och Elwin idag! (det var vi visserligen igår oxå men ändå) mycket trevligt som vanligt, jisses vad mycket jag har skrattat idag.. Har nog berott en del på att jag varit trött oxå för vissa saker jag har skrattat så mkt åt så att jag fått ont i magen har egentligen inte ens varit roligt! :P

När vi åkte hem så tog vi och for till affären för att köpa mjölk och hämta ett paket som kommit.. Olivia fick för första gången dra en kundvagn för barn, oh hon tyckte det var så roligt och så var hon skitstolt! Gullungen min
Paketet innehöll den fina overallen, den tillhörande fleeceoverallen(att ha under när det är riktigt kallt) och vantarna som vi har köpt till vår Loppa. Himla tur att vi tog en stl 80 och inte en stl 86 för det hade hon inte kunnat ha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback