Varm i vinter!

2012-09-12 @ 22:57:59 | Publicerat i: Bilder | Inlägget har 2 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag fick jag hem min gravidjacka som jag beställde för ett par dagar sen! Den var fin faktiskt, ingen jag skulle ha köpt om jag inte skulle bli enorm under vintern, men absolut en snygg jacka för att vara gravidjacka, till ett bra pris dessutom :) så jag är helnöjd :)

Jag har även börjat luska i vad Olivia ska ha på sig under vintern dom gånger (som kommer bli många!!) som hon inte kommer att sitta i sin underbara voksipåse.. Jag tror att jag bestämmt mig för en p.o.p overall.. Men det får nog bli om jag kan fynda en på tradera! Så vansinnigt dyra att köpa nya, det gäller ju bara en vinter oxå!

Såhär ser den ut! (den är svart irl)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad roligt att du vill följa min blogg!
Håller absolut med dig om att det är kul att följa någon som är ungefär lika långt gången och blivande tvåbarnsförälder dessutom, så jag kommer nog kika in här hos dig en hel del jag med ;)

2012-09-17 @ 10:17:16
URL: http://sannajylo.blogg.se
Postat av: Sanna

Vad roligt att du vill följa min blogg!
Håller absolut med dig om att det är kul att följa någon som är ungefär lika långt gången och blivande tvåbarnsförälder dessutom, så jag kommer nog kika in här hos dig en hel del jag med ;)

2012-09-17 @ 10:17:47
URL: http://sannajylo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback