Vecka 15 (14+0)

2012-09-23 @ 18:32:20 | Publicerat i: Graviditeten | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ja, idag får vi in i vecka 15 och jag har nog inte riktigt fattat ännu vad det är frågan om..

Det går så himla fort den här gången så man hinner knappt längta.. Men å andra sidan så är ju det oxå lite skönt! Med Olivia så längtade jag så mycket så jag knappt stog ut ibland.. Nu rullar det mest på och veckorna bara går.. Och det är ju oxå skönt för jag slipper/hinner inte oroa mig för allt hemskt som kan hända..

Magen växer så det knakar och mina höfter tål mindre påfrestning.. Foglossningsbältet är lika obligatoriskt som skor när jag går ut :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback