Fixa fixa fixa

2013-04-19 @ 10:59:45 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag fixar vi med lite allt möjligt..
* Jag har ringt försäkringsbolaget och fixat så jag får ersättning för dagarna på BB.
* Wilmas försäkringspapper är ifyllda och påskrivna och ska läggas på lådan
* Papperen om Wilmas fullständiga namn ska fyllas i och oxå läggas på lådan.
* Torktummlaren snurrar för full och när den är klar ska det vikas tvätt!
* Olivia kommer hem närsom och ska då få lunch och sen gå och vila.
* Wilma ska badas
* Det ska dammsugas!
* Jag tar troligen med mig barnen ut så Olivia får leka med Elwin och mammorna får prata :-)
* Alexander ska jag skicka till Apoteket för att köpa minifom-droppar till Wilma! Hoppas dom kommer hjälpa hennes onda mage!

Ni ser, det finns att göra idag :-) mellan sysslorna ska jag hinna gå på toaletten och hinna amma! Det ska nog gå bra :-D


Kommentarer
Postat av: Sandra

Waaaah, jag blir stressad bara av att läsa din "lista" :) haha!

Svar: Haha det mesta är fixat :P fast toa har jag inte hunnit med ännu! Dammsugningen överlåter jag till Alle :D
Angelica

2013-04-19 @ 11:44:15
URL: http://Varatlillahjarta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback