Fixat lite

2013-04-14 @ 16:19:13 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nu har jag fixat lite smått med bloggen... det har mest varit sånna där tråkiga saker som att lägga in inlägg under rätt kategorier och sånt, men lite annat har jag gjort oxå som ni kan se =)

Headern ska jag ändra sen oxå när jag har ork och tid! Så ska jag ju skriva den där förlossningsberättelsen, jag har skrivit ner en hastig version av den på telefonen men tänkte sätta mig här vid datorn och skriva om den lite, lättare att "arbeta" texten på datorn än i telefonen! kanske kan skriva ikväll, beror på om Wilma tänker sova något ikväll eller inte =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback