Förmiddagen

2013-04-17 @ 12:09:02 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Åh, inatt sov jag hela natten i vår säng! Snacka om att vara utvilad, Wilma var inte så himla snuttig inatt heller så jag har fått sova mycket!

Jag och Wilma följde med till förskolan och lämnade Olivia och sen styrde hon och jag slagskeppet hem till Sandra och Elwin. Det var skitlänge sen vi träffades så det var himla trevligt, när hennes bebis kommit ut och dom har landat lite så ska vi börja träffas oftare :-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för besöket, de var jääääätte trevligt! Och jag blev inte alls bäbis-sugen ;)

Svar: Ja supertevligt! Han kommer snart <3
Angelica

2013-04-17 @ 18:08:28
URL: http://Varatlillahjartaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback