Magont

2013-04-17 @ 23:08:24 | Publicerat i: W 0-6 månader | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Skrik och panik har det varit större delen av kvällen.. Jössenamn vad ont i magen hon får i mellanåt, man ser paniken i ögonen på henne och hon vevar febrilt med armar och ben.. Stackars min lilla bebis, gör ont i hjärtat att se henne ha så ont!

Vi har placerat oss på soffan inför den här natten, räknar med en skrikig natt och då är det onödigt att vara i sovrummet! Speciellt om Olivia kommer och lägger sig där inne, väcka henne vill man inte då får man vara uppe en till två timmar.. Det pallar vi inte med just nu :P

Nu är det tyst och lugnt så jag ska försöka sova lite nu :-)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Wilton har också mycket ont i magen emellanåt. Ska pallra mig iväg till Apoteket och köpa Semper Magdroppar och hoppas att de hjälper!

Svar: Usch det är hemskt när dom har då ont! Jag tänkte köpa minifom till Wilma, det fungerade för Olivia så tänkte prova det först :-)
Angelica

2013-04-18 @ 20:08:28
URL: http://sannajylo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback