Möter

2013-04-06 @ 00:56:00 | Publicerat i: W 0-6 månader | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Första mötet mellan Olivia och lillasyster blev väl egentligen lite kaos.. Olivia var ju självklart supernyfiken och var jätteglad att se "bissen".. Men det hon inte kunde förstå var ju varför inte hon fick bära och leka med "den".. Sen blev hon ju avundsjuk för att bebisen var hos mamma.. Så jag tänkte Alle kunde ta lilltjejen så kunde jag umgås med Olivia men då blev det kaos! Olivia skulle inte vara med mig och jag fick inte byta blöja eller nått sånt det var bara pappa! Det gjorde mig lite ledsen faktiskt. Ett krossat mammahjärta, jag som längtar så efter min Olivia!

När det var nattningsdags så fick jag vara med igen, då skulle hon ligga på min arm.. Mysigt!

Trackback