Sova?!?

2013-04-22 @ 22:27:35 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Efter att återigen ha somnat sittandes i soffan med Wilma i famnen efter en skrikperiod så ligger vi nu i sängen. Wilma somnar nog när som nu verkar det som då hon är helt avslappnad och ligger och småsnuttar. Jag är dödstrött och kommer somna så fort jag tillåter mig till det!
 
Olivia har varit riktigt duktig nu ett par nätter och sovit i sin säng större delen av nättern. Hon vaknar dock och är nästan otröstlig nåhon gång mellan tre och fem så då får hon komma och ligga hos oss :-) 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hur går det då med Olivia? Är hon avundsjuk?

Svar: Det går riktigt bra! Hon är inte så avundsjuk längre, hon är väldigt förtjust i Wilma och vill gärna gosa med henne.. Men de e ju svårt för ett barn som inte ens är två år att förstå att man inte kan gosa så hårt :) jag tror hon har förstått att Wilma är här för att stanna :-)
Angelica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback