Vårkläder

2013-04-01 @ 13:23:53 | Publicerat i: O 1år-2år | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ja, det här med vårskor och vårjacka till Olivia har vi börjat kolla lite efter nu.. En jacka har vi hittat som var fin och verkar himla bra eftersom att man kan ta ut "innerjackan" på den så den blir ännu tunnare eller varmare om man nu har den i.. Sånt smart gillar vi :-)

Skor är ju helt galet dyrt! Vi båda har såklart fastnat för märket Kavat som hon hade i höstas och har haft hela vintern och fyngerat super! Så det vill vi gärna fortsätta med.. Men shiiit vilka jäkla priser! Jag ska leta vidare och se om jag kan hitta någon rea eller fynda nya på tradera eller nått sånt.. Jag har ingen lust att betala mellan 500-700 kr för ett par skor hon kommer kunna ha fram till sommaren typ.. Och dessutom ha på förskolan! Nej, jag får helt enkelt hoppas på traderafynd :-D

Trackback