DÅLIG DÅLIG DAG

2013-08-11 @ 22:34:09 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag har det varit en sån dag så jag oh Olivia knappt klarar av varandras sällskap, vi har bråkat och tjafsat och bråkat lite till! Nu tänker ni " inte kan man bråka och tjafsa med en tvååring" men jo det kan man, speciellt med min!!

Sandra och Elwin kom hittar att leka men dom gick hem efter typ en kvart, Olivia var inte alls på något charmigt humör utan skrek och gapade som en (ursäkta uttrycket) dåre! Jag har brutit ihop i omgångar jag oxå för jag har kännt att jag orkar fan inte mer.. Oc så stackars Wilma som hamnar mitt i "krigsfältet" :-(

Min pappa fick komma hit och umgås lite och då blev det bättre, men så fort han gick hem så blev det tokigt igen.. Nä idag känner man sig som världen sämsta mamma! Fy :-(

Hoppas på en bättre dag imon!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Kramar!

2013-08-12 @ 08:01:15
URL: http://kungrex.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback