En dagens

2013-08-23 @ 23:22:17 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Morgonen började med frukost och Wilma fick sitta med vid bordet för första gången. Delarna till hokus pokusen kom igår så jag fixade i ordning den. Det blev så fint med lila dynor (den va rosa innan) och insattsdynan. Wilma satt riktigt bra och var nöjd och glad över att få vara med :-)

Medan Alexander och Olivia åkte och handlade vid elvatiden så passade jag på att få en del gjort här hemma! Wilma sov så jag hann med en hel del! Bädda rent alla sängar, plocka leksaker, plocka ur och i diskmaskinen och sätta igång en maskin tvätt :-)

På eftermiddagen gick jag ut med barnen för att gå en promenad med Sandra och Elwin.. Svettigt var det som attan! Men trevlig, förutom Olivias utbrott (orkar inte ens skriva om det).

Nu ikväll så har jag fixat naglarna, men blev inte nöjd så jag gör kanske om dom imon.. Nu ska jag bara amma klart och sen sooooova :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback