Farfar Ain

2013-08-25 @ 23:47:55 | Publicerat i: W 0-6 månader | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag har tjejernas farfar varit här och hälsat på, det var trevligt! Han stannade ett par timmar och sen körde Alle honom till påskallavik och Olivia fick följa med. Tanken var att jag skulle lägga mig på soffan och vila en stund men Wilma var inte alls på sovhumör så det blev inget vila för mamman inte! Så för att aktivera bebisen och hålla mamman vaken så fick Wilma öva på att sitta utan stöd, det tar sig mer och mer!

Nu ikväll när flickorna hade somnat och jag landat i soffan började jag fundera på hur mycket fika jag tryckt i mig idag och hur onyttig jag varit under hela helgen.. Jag fick lite smått ångest och frågade Sandra om hon ville ta en liten promenad, det blev en promenad på 1,5 timma i varierande tempo men mest ett tempo som gjorde oss flåsiga och svettiga! Härlig kvällspromenad, det känns i benen nu :-)

Nu är det sovdags för imon ska vi upp vid 6:30! Nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback