Fredag!

2013-08-16 @ 18:24:10 | Publicerat i: Bilder | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

En sån dag en sån dag! När jag lämnat olika på förskolan följde jag ned Sandra hem en stund och drack lite kaffe :-)

När Alle hämtat Olivia så började jag fixa och dona med vagnen så att Wilma kunders börja sitta lite, eller sitta och sitta.. Höja ryggen ett snäpp så hon kommer upp lite och ser. När jag var klar så gick jag och barnen ut till lekplatsen och träffade Sandra och Elwin. Barnen leker så himla fint nu så det är en fröjd att gå till lekplatsen :-)

Nu ikväll så sitter vi och tittar på Bolibompa och Olivia har fått ett par ostbågar som hon gnagar på, snart är det dags för nattning och då ska Alle åka och hämta kinamat! Mmm blir mumma!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Kul för henne att få komma upp och se lite, finns ju en hel stor värld att upptäcka :) Hur sjutton gör man förresten med alla sladdar när dom börjar ta sig runt? Kan ju inte bara ta bort dom, haha.

Svar: Ja, hon var himla nöjd! Men hon blev oxå himla trött av alla intryck :-)
Vi har inte så värst mycket sladdar faktiskt och dom vi har/hade kunde vi gömma undan bakom möbler så att Olivia inte kom åt dom då när hon började krypa :-) så tyvärr har jag inget bättre tips än att försöka pilla undan dom bakom möblerna :-)
Angelica

2013-08-16 @ 19:28:26
URL: http://kungrex.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback