Idag

2013-08-02 @ 20:35:21 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Åh idag har vi verkligen haft en bra dag! Eftersom att Wilma krånglade inatt så fick Alle ta barnen i morse så jag fick sova! Efter frukosten så åkte vi ner till ett fik nere vid sjön och satt där ett par timmar, mamma och brorsan var där också så vi hade riktigt trevligt!

Vi tog sen lunch på McDonalds så Olivia blev riktigt lycklig över att på pommes och burgare :-) efter de åkte vi och handlade på maxi och sen hem!

Vi köpte med oss jordgubbar hem som vi ätit upp haha

Medan Alle sövde Olivia så körde jag ett träningspass, fy fanken vad tråkigt det är!! Men skönt efteråt, så nu har jag duschat och så ska vi nog snart ta och se lite på tv och äta lite godis :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback