Ny vagn beställd!

2013-08-24 @ 23:41:03 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi har haft en riktig slappardag idag, ungarna har varit i pyjamasen hela dagen och vi har bara myst och haft det bra! Förutom två psykbryt från Olivia då, ett när hon skulle vila och ett när hon inte fick sova längre.. Jisses, hon kan bli arg det barnet!

Jag slog till och beställde en ny vagn idag, efter att ha provkört, känt, klämt, gämnfört, googlat och läst otaligt många bloggar i ett par dagar(!!??)så förälskade jag mig i en Crescent trike! Jag visste att den fanns nedsatt med ca 1000kr på jollyroom.se så jag skulle beställa den men fick en glad överraskning när jag klickade mig fram till "min" vagn.. Den var nedsatt med ytterligare nästan 1000 kr och regnskydd ingick i priset, det var ju bara att slå till! Så en grå Crescent trike är påväg hem till oss :D längtar till den kommer hem! Jag beställde även en inovi sittdyna så att Wilma ska få så mycket stöd som möjligt i vagnen.. Så blev det en adapter till babyskyddet oxå, det är lite av en chansning.. Vissa säger att den passar till den vi har och andra har inte ens skrivit med den på listan.. Menmen vi får se, det är ju bara att sända tillbaka om det inte passar :-)

Nu ikväll så har jag tittat på filmen "förtrollad", så söt den var! Passade mitt humör perfekt idag då jag inte kände för någon film alls egentligen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback