slapp dag!

2013-08-17 @ 21:57:15 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Då går den här dagen också mot sitt slut. Det har varit en lugn dag, jag fick sovmorgon eftersom att Wilma höll mig vaken mellan 1 och 3 inatt.. och vi gick och la oss vid 00 så jag han ju knappt somna innan hon vaknade och började tjoa och tjimma.. knasungen <3
 
Vi var en sväng till affären för att inhandla det som saknades, det är väl typ det största som hänt idag annars har vi bara slappat och umgåtts med våra fina ungar =)
 
Jag har föresten hittat en vagn som jag vill ha till Wilma nu.. Jag har förälskat mig i den, en grön baby jogger city versa.. såååå himla fin, men dyr i Sverige. Så jag ska ta och kika lite på hur det fungerar att beställa från England för där är den betydligt billigare.. sparar nog ca 3000kr på att köpa den därifrån!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback