Söndag och trötta barn

2013-08-18 @ 22:25:47 | Publicerat i: O 1år-2år | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det blev en eftermiddag på lekplatsen med bästa Sandra och Elwin! Vi var där ett par timmar och ungarna lekte för fullt och hittade på dumheter så fort vi inte såg.. Haha så drar domen varandra på ännu mer dumheter efter att vi precis sagt till dom.. Skitungar!! ❤

Olivia var skittrött när vi kom hem oj skulle laga mat så hon satt i sin stol och somnade, så när jag sa att hon inte fick sitta där längre så blev hon då jäkla arg, lilla hjärtat.. Det är inte lätt att vara trött och inte få som man vill!

Wilma har varit på bra humör när vi var ute och satt i vagnen och kikade runt omkring tills hon blev hungrig och ville snutta oj sen somnade hon :D

Båda ungarna somnade tidigt ikväll, Wilma vid halvsju och Olivia kvart i sju.. Så jag la mig i ett bad och bara njöt av att ha egentid! Så nu sitter jag och Alle och ser en film, men orkar nog inte se klart den så ska nog sova snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback