Torsdag

2013-08-22 @ 20:20:30 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Olivia har fortfarande onda blåsor i munnen så vi bestämde att hon får bli hemma resten av veckan från förskolan..

Vi gick en promenad med Sandra och Elwin till minneslunden och tände ett litet ljus. Det var bara Wilma sommar sitt glada jag idag, dom andra två var hängiga och sov en stund i vagnarna.. Det blev en bra och svettig promenad!

Vi sålde vår enkelvagn idag eftersom att vi ska köpa en annan. Det var lite småsorgligt att se vagnen åka iväg, jag är så fånig och fäster mig hårt vid saker jag tycker om! Olivia blev jätteledsen men det gick över fort!

Nu ser jag på "de dejtbara", vilka härliga människor!! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback