Vill ha ny enkelvagn

2013-08-16 @ 23:08:17 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Åh jag är sååå sugen på en ny enkelvagn! Den vi har är en crescent classic som jag har älskat sen vi köpte den då innan Olivia föddes. Men nu när jag har åkbrädan till den så är den tung klumpig och bara jobbig.

Jag är sugen på två olika vagnar antingen en Maxi Cosi Mura 4 eller en crescent city.. Jag vet dock inte riktigt vad jag tycker om det där med ergonomisk sitts... Hmm svårt alltså, ibland ångrar jag bittert på att i inte köpte en city select som dubbelvagn eftersom att den går att göra till enkelvagn genom ett par klick.. Himla praktiskt. Synd att den är så snordyr annars hade jag nog velat köpa den som enkelvagn!

Funderar vidare...


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Det är så svårt det där med vagnar, hade jag varit rik hade jag haft asmånga :D

Svar: haha ja, jag tror jag har hittat en vinnare nu som jag ska försöka övertala Alle att jag ska få köpa hihi =D det är roligt med vagnar men dom är ju så pass dyra att man inte kan hålla på och byta en massa..
Angelica

2013-08-17 @ 10:10:32
URL: http://kungrex.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback