Hemma är bäst ändå!

2013-12-23 @ 11:43:40 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Igår lämnade vi vackra Öland för att åka hem till Oskarshamn igen. Innan vi åkte hem svängde vi in en sväng på Ikea då min pappa (som hämtade mig o tjejerna på ön) skulle köpa julklapp till Olivia. Det blev ett litet bort ned 4 stolar :) 

När vu kom hem så kom mamma och Valle hit och lämnade en present till mig ist för en julblomma, jättefin! 

Sen kom även Thesse och Linnea hit som skulle sova över till idag. Vi hade jättetrevligt och barnen lekte för fullt! Vid halv nio la vi dom stora tjejerna (Wilma sov sen länge) och satt sen själva och pratade fram till klockan två inatt då vi gick och la oss! Jättetrevlig kväll med massa prat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback