Lördag, hosta och handla

2013-12-15 @ 00:51:37 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nu har Olivia hosta igen.. Hon hostar så hon nästan kräks, tycker så synd om henne när det är såhär.. För hoppningsvis så går det över fort!

Ikväll har jag suttit och kolla på greys anatomy och the Vampire Diaries.. Så jäkla bra det var! Känner mig helt tagen av avsnitten idag.. 

Innan idag var vi iväg och handlade, jag tycker att det är mysigt att åka iväg hela familjen och handla :)

(20 minuter senare)
Där kom kräkset.. Som tur var slapp vi bädda rent.. Nu ligger vi i sängen igen och försöker få Olivia att somna.. Wilma vaknade hon oxå och tror visst att det är morgon haha hoppas hon somnar om snart! Jag är så himla trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback