Mysig dag

2013-12-05 @ 23:55:49 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag och tjejerna har spenderat hela dagen med Sandra och Elwin idag. Vi var i hennes föräldrars hus då dom är bortresa och Sandra o Co för tillfället bor där. Det var riktigt mysigt och vi var ute hos hästarna och pysslade lite, Olivia tyckte det var jätteroligt så frågan är om vi inte får en liten stalltjej senare. Jag tycker att det skulle vara lite roligt men det skulle nog inte Alle tycka :P

Nu ikväll har Olivia dreglat någon fruktansvärt och klagat på ont i munnen, så jag skulle ta mig en titt och såg då att större delen av tungan är full med blåsor i olika storlekar.. Inte konstigt att hon dreglar och har ont, stackars liten.. Hur lätt är det att förklara för en två åring att det inte gör ont om hon bara låter det var.. Man vet ju själv hur irriterad man blir om man bara har en, och hon har minst tio! Usch hoppas det är bättre imon! 

Nu ska jag se om jag kan få mig lite sömn, mycket snurrar i skallen och magen verkar göra lite uppror för att jag ätit "fel" idag.. Men men nya tag imon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback