Uppsvälld

2013-12-21 @ 00:52:03 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Usch vad jag har misskött mig denna vecka.. Ja har ätit kolhydrater, fikat, kvällsfikat macka och det värsta av allt, ätit godis.. Fy skäms på mig! Resultatet är att min mage krånglar och jag känner mig alldeles uppsvälld, sådär som man känner sig och ser ut i början av en graviditet.. Herregud, skärpning! Jag ser INTE fram emot att ställa mig på vågen när jag kommer hem! Meeen ja, det är bara på det igen på måndag och så ska jag försöka äta dom bra sakerna på julbordet och skippa godiset! Det är fasen inte värt det när jag känner mig "dålig" av det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback