Ändrade planer

2013-02-02 @ 13:18:07 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag var superrisig när jag vaknade i morse, så Alexander fick gå upp med Olivia nedan jag vände mig om och sov 2 timmar extra! Nu efter mkt vila, en brunch och en dusch känner jag mig bättre!

Det blev ändrade planer idag, vi skulle egentligen gått ut på restaurang och ätit och firat min pappa som har fyllt 60 år, men eftersom att han har haft extremt ont i ryggen ett par dagar så får vi strunta i det.. Ist ska han komma hit (han är bättre men inte restaurang bra) och vi firar honom här hemma ist, Alexanders mamma och förhoppningsvis hundarna kommer oxå! Så innan dess måste vi fixa lite här hemma! Plocka i ordning och dammsuga lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback