BB-väskan

2013-02-12 @ 22:49:49 | Publicerat i: Graviditeten | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag har fått stränga order av min svärmor att packa BB-väskan.. Men jag tycker det är liiite tidigt ännu så jag gjorde en lista på vad jag ska ha med mig.. Kolla gärna igenom den och kom med tips om ni tycker något saknas! Jag minns inte vad jag hade med mig förra gången!!

TILL MIG
KLÄDER
- mjukisbyxor
- sköna tröjor
- amningslinne
- amnings bh
- trosor
- nattlinne
- kläder att åka hem i
- strumpor
- tofflor

I NESSESÄREN
- tandborste
- tandkräm
- deo
- parfym
- hårband
- schampo/balsam
- duschtvål
- ansiktstvätt/kräm
- bindor
- amningsinlägg

ÖVRIGT
- mobilladdare
- bok
- hörlurar till mobilen
- MVC pappren
- förlossnings pappret
- kameran
- kamera laddare

TILL BEBISEN
- blöjor
- våtsetvetter
- pyjamas 2st
- bodys 4st
- byxor 2 st
- strumpor
- kläder att åka hem i (newbie body och byxor)
- mössa (måste köpas)
- snuttefilten
- fleecefilten
- kräks handduk 2 st
(- babyskyddet)

TILL ALEXANDER
- ett ombyte
- deo
- tandborste
- tandkräm
- parfym

Anledningen att Alexanders lista är så liten är för att han kommer att åka hem och ta hand om Olivia när bebisen är född och vi har fått gosa lite med h*n.. Förra gången var jag och Olivia själva på BB största delen av tiden och det fungerade bra så det kommer det att göra den här gången oxå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback