Besvikelse och hög feber

2013-02-07 @ 22:57:16 | Publicerat i: O 1år-2år | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Gaah blir galen, skulle sätta mig och fixa in fotona i dom fina albumen jag köpt.. Blev galet besviken då jag upptäckte att albumen är för bilder i stl 10x15 och dom jag framkallat är 11x15..suck att man ska ca klantig och missa den infon.. Nu ska jag se om jag kan få skicka tillbaka albumen och så får jag köpa andra.. Trist..

Som om inte det var nog så gick jag in till en ledsen Olivia som låg i sin säng och sa "nej,nej,nej" hon hittade tydligen inte nappen.. Och så var hon stekhet!! Tog tempen och den visar 40,3(!!!) jo tjena i med supp och in i vårt sovrum som är svalaste rummet i lägenheten, plus att jag vill ha koll på henne när hon har så hög feber! Usch för feber!! Imon blir hon hemma med mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback