Boktips!

2013-02-09 @ 23:32:23 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag tycker väldigt mycket om att krypa upp i soffan, lägga mig i ett varmt bad eller bädda ner mig i sängen med en bra bok!! Dom senaste två böckerna som jag har läst heter Skumtimmen och Nattfåk och är skrivna av Johan Theorin.. Böckerna utspelar sig på Öland och innehåller polisutredningar, privatutredningar av den gamle gubben Gerlof, spöken och mysteri och så går båda böckerna tillbaka i tiden vilket gör det hela väldigt spännande!

Den första boken som är Skumtimmen ska släppas som film snart, men jag tror knappast att dom lyckas göra filmen så bra som boken.. Fast å andra sidan, hur ofta har det hänt att en film är lika bra som en bok?

I alla fall, riktigt bra böcker som man helt plötsligt bara har läst ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback