Dagen måndag

2013-02-25 @ 19:58:34 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Olivia tog morgon vid 5:20 idag.. Vad har hänt med mitt sovande barn? Skitjobbigt att vakna så tidigt när man inte är van ju! Men snäll som hon är låg hon i alla fall kvar i sängen vilket var skönt :)

Vid 7:45 traskade vi i väldigt sakta mak mot förskolan där lämningen gick superbra! Så gick jag hem till Sandra och drack kaffe och pratade en massa! Strax efter 10 hämtade jag och pappa-morfar upp Olivia för att åka till simhallen och bada.. Det var en kamp idag och höfterna var inte alls på humör!

Efter simmet blev vi bjudna på öländska kroppkakor som pappa/morfar köpt.. Gudars vad gott det är alltså! Åt så jag nästan mådde illa! När han gått hem slängde Olivia och jag oss på sängen och sov 2 välbehövliga timmar! :)

Nu nattar jag tröttfisan och ser fram emot lite egentid framför tvn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback