Ett steg närmare

2013-02-21 @ 23:24:22 | Publicerat i: Graviditeten | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nu har jag kommit ännu ett steg närmare för att vara redo för Grynets ankomst! Ikväll strök jag alla sängkläder till spjälsängen och vagnen för att dom skulle bli mjuka och gosiga. Så vek jag ihop täckena och kuddarna och stoppade dom i en väska som håller damm och sånt borta så får det ligga däri tills det är dags att bädda sängen.. Min tanke är att bädda sängen när vi klivit in i vecka 38.. Och skulle det vara så att Grynet tittar ut tidigare så får vi bädda sängen när vi kommer hem från BB, svårare än så är det ju inte :)

Den där väskan har jag fortfarande inte packat.. Jag borde göra det för jag känner mig lite småstressad över att inte ha den någorlunda klar.. Jag får kanske ta tag i det när Olivia är på förskolan imon.. Hoppas på att jag mår bra så jag orkar!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Det är så kul att förbereda inför det nya livet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback