Fastnade igen

2013-02-02 @ 00:21:16 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag fastnade med fotona ikväll igen.. Nu är ramarna fixade och alla kort till "Mitt första år album" är insatta.. Imon tänkte jag skriva lite om vissa foton så att man kommer ihåg det i framtiden när man är gammal och senil! ;P

Man fy vad ont jag har i svanskotan nu! Helt galet, jag kom nästan inte upp ur stolen när jag var klar.. Och ligga på rygg i sängen nu är inte set skönaste faktiskt.. Meen Olivia vaknade och ville sova inne hos oss och hon ska såklart ligga på min arm så jag får härda ut till hon somnat så jag lite diskret(hur diskret man nu kan vara när man känner sig som en flodhäst) kan dra åt mig min arm och välta över mig på sidan.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback